How To Sing Like Your Favorite Artists

  • Published on: 30 May 2013
  • Whether you think you can't sing, or if you know you can... you cant. YET!

    Check out my 2nd Channel for more vlogs:
    http://www.youtube.com/higatv

    Follow me on TWITTER for more useless stuff about me
    http://www.twitter.com/therealryanhiga

    Like my FACEBOOK page if you're into that sorta stuff
    http://www.facebook.com/higatv

    Oh and here is MY SITE... theres not much on it.. but here:
    http://www.higatv.com

    OR see some boring pics of me on INSTAGRAM!
    http://www.instagram.com/notryanhiga
  • Runtime : 5:43
  • how to sing nigahiga ryan higa

COMMENTS: 40

  • Tenya's Left Calf
    Tenya's Left Calf   10 hours ago

    Used to watch this in middle school. I'm graduated high school now. Man time flies...Thank you Ryan for bringing some laughs to one of the worst times in my life. Because of you I'm a happier, more whole person.

  • Wadu Hek
    Wadu Hek   15 hours ago

    Still funny to this day

  • Doan Bentley
    Doan Bentley   1 days ago

    The “Kage Bunshin no Jutsu” LMFAO🤣🤣🤣

  • Sam De Dios
    Sam De Dios   1 days ago

    When he squeezed the can he actually sounded just like Justin Timberlake

  • Arica Hawkins
    Arica Hawkins   2 days ago

    This video is the reason I legit still sing that Elle Goulding like that lmfaoo, I still have no clue what the real lyrics are

  • Goku N
    Goku N   2 days ago

    2:14, funniest part of the vid.

  • TheHersheyBar
    TheHersheyBar   2 days ago

    This never gets so old!!! Best tutorial ever!

  • lil kotoko
    lil kotoko   3 days ago

    still quality content after years, teehee.

  • Immanual Suprith
    Immanual Suprith   3 days ago

    That cloning jutsu 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂

  • Orion Studios
    Orion Studios   4 days ago

    Only if i could use the kage bunshin no jutsu technique on myself 😔

  • debiihdy
    debiihdy   4 days ago

    This is so good Ryan T_T still

  • Game Hung
    Game Hung   5 days ago

    Everybody who is watching this video twice is now a matured man or a adult

  • pipity pips
    pipity pips   5 days ago

    To this day i still sing 'you turn the lighta off and you turn them back on' when lights comes on

  • StaticAmo
    StaticAmo   5 days ago

    I feel bad for the bastard who had to twerk in Ryan’s vid

  • The RA
    The RA   6 days ago

    If you're reading this,you can read.

  • Christian Heart
    Christian Heart   6 days ago

    You should make a whole lights video. I randomly sing that song to my kids.

  • That's Ok
    That's Ok   6 days ago

    Hmmmm 7 years 7 YEARSSSSSS!!!!!!! S E V E N Y E A RS H O W

  • sy.m indigo
    sy.m indigo   6 days ago

    2:24 basically Online learning in a nutshell

  • Dani Prasnicki
    Dani Prasnicki   6 days ago

    still the best youtuber change my mind, he was way ahead of his time and basically raised me

  • chloe
    chloe   1 weeks ago

    4:52 lived in my head rent free for YEARS

  • Pi Qp
    Pi Qp   1 weeks ago

    7 years, still have some chills all over my body

  • BAMN
    BAMN   1 weeks ago

    This man carried YouTube forever

  • CadeFade !
    CadeFade !   1 weeks ago

    Who else is watching this in 2020

  • DARA OLUMI
    DARA OLUMI   1 weeks ago

    I’m Not Sure If I Remember Watching His Other Stuff But I Def Watched Him Before This Came Out

  • Panda LOL
    Panda LOL   1 weeks ago

    I'm trying to drink sprite and the autotune came up and he said "Ur shit" i almost spilled it everywhere

  • Scarlett Rose
    Scarlett Rose   1 weeks ago

    Few years ago I searched up "how to sing" and this showed up . I was dissapointed when I clicked LMAO

  • josep maor
    josep maor   1 weeks ago

    I was so sad and pissed off at myself when I found out I wasn't subscribed to him. Like I've been watching him since like 2008 and I only subbed a week ago smh